Dag, ik heb nog een cd met meditaties liggen. Heb er eenmaal naar geluisterd, maar het is niet wat voor me. Wil jij er gebruik van maken? Voor de verzendkosten (misschien wil je deze naar boven afronden), stuur ik je de cd toe. Hoor graag van je, groet, Marjo |
| meer info |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten